Viktig informasjon og betingelser


Våre åpningstider:
09:00 til 20:00 mandag til torsdag
09:00 til 21:00 på fredager
16:00 til 21:00 lørdag og søndag 


Helligdager har egne åpningstider - ta kontakt ved spørsmål.
Leveranser utenom disse tidene må avtales i god tid på forhånd.
Henvendelser utenom våre åpningstider kan sendes til firmapost@roomservice.no.

Vi har også en egen vakttelefon som kan benyttes dersom du uheldigvis ikke kommer gjennom på det vanlige ordrenummeret vårt. Vakttelefonen har nummer 928 53004.

Nettbestilling:
Ved bestilling på vår nettside, får du automatisk bekreftelse på at bestillingen er mottatt.
Hvis vi ikke klarer å levere det du har bestilt innen en time eller til ønsket tidspunkt, tar vi kontakt med deg pr. e-post.
Det er derfor viktig at du følger med på din e-post etter at du har bestilt.

Kjøretillegg:
Vi beregner et kjøretillegg for levering av mat. Dette prises ut fra hvor og når maten skal leveres. Denne summen regnes automatisk ut når du bestiller på nettsiden/telefonen. Dette kjøretillegget er for eksempel 119,- til Oslo sentrum før klokken 18:00 og 149,- etter klokken 18:00 og i helgene.

Bestiller du fra flere enn en restaurant på samme ordre, koster det 89,- ekstra per restaurant.

Ta kontakt ved spørsmål.

Levering i rushtid:
Vi garanterer at vi leverer så raskt vi kan og tilstreber å levere innen en time. I rushtiden i trafikken eller på restaurantene kan forsinkelser forekomme. Dersom vi ser at leveransen blir mye forsinket, får du beskjed.

Betaling:
Vi aksepterer de fleste vanlige debet- og kredittkort i tillegg til kontanter. Alle priser er i norske kroner (NOK).
Ved bestilling, vennligst oppgi hvordan du vil betale.
Firmaer anbefales å søke om firmakonto med kreditt. Dette kan gjøres via vår nettside.

Det tas forbehold om feil og prisendringer på våre nettsider og i menyene.

Cookies:
Vi benytter cookies kun til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester.

Personvernbestemmelser (Privacy Policy)

Roomservice kan registrere følgende personopplysninger for hver ordre: Navn, telefonnummer, mobilnummer, leveringsadresse, postadresse og i noen tilfeller e-mailadresse. Dette skjer ved registrering av bestillinger – pr telefon eller via nettbutikk. Vi kan også hente inn informasjon om din bruk av nettsiden som kommentarer, vurderinger, meldinger etc. Ved bruk av mobile enheter er muligheten for å registrere data utvidet betydelig. Vi kan også hente inn personlig informasjon gjennom informasjonskapsler (coockies).

Personopplysningene benyttes i hovedsak til å sikre presis levering og effektiv kommunikasjon rundt leveransen, samt betalingsinformasjon og fakturering. Informasjonen kan også benyttes til senere oppfølging, til statistikk og markedstiltak. Informasjonen oppbevares på egne servere i Norge med høy sikkerhet. Du kan når som helst få tilgang på all informasjon som er lagret på deg og muligheten til å få korrigert eller slettet denne informasjonen.
Les mer utfyllende erklæring om personvern her: https://www.roomservice.no/personvern 

KLAGER OG REFUNDERINGER (CHARGEBACKS)

Klager på produkt og tjeneste samt krav om refusjon må rettes mot Roomservice - så håndteres dette videre av oss. Krav om refusjon må ikke rettes mot restaurant, andre samarbeidsparter eller kortselskaper og kortinnløsere. Eventuell refusjon eller tilbakebetaling vil komme direkte fra Roomservice.