Spørsmål og svar

 

1. Hvordan oppretter jeg en profil på nettsiden?

Klikk på "Ny kunde"-knappen. Fyll ut feltene med kontaktinformasjon mm og fullfør registreringen. Når du har registrert deg, vil du kunne bestille fra den restauranten du ønsker.

 

2. Hvordan bestiller jeg?

Besøk vår nettside og velg type mat eller restaurant. Da vil du få opp en liste over aktuelle restauranter. Deretter kan du bla deg gjennom menyen fra restaurantene og velge ditt måltid. Til slutt velger du betalingsmåte. Vi sender ordren til restauranten, og måltidet blir tilberedt.Deretter henter våre uniformerte sjåfører maten og kjører ut til deg/dere.

Du kan også velge restaurant direkte i venstre toppfane.

 

3. Hvordan betaler jeg for bestillingen(e) mine?

Du kan betale med debet- og/eller kredittkort eller kontanter ved levering. Vi aksepterer følgende betalingskort: Bankkort, MasterCard, Visa, og American Express.

 

4. Kan jeg bestille via telefon?

Ja, du når oss på 2221 9050.

 

5. Kan jeg forhåndsbestille maten til en bestemt tid?

Ja, men raskeste leveringstid for restaurantene er mindre enn én time etter bestilling.

For å forhåndsbestille; se feltet for leveringstidspunkt når du går til handlekurven.
Der kan du også opplyse om eventuelle allergier eller lignende.
Hvis du ikke velger et bestemt tidspunkt, blir ordren levert så raskt som mulig. Vi bekrefter det estimerte tidspunktet på e-post.

For bestilling av catering (større bestillinger og selskaps- og møtemat), må du bestille minst én dag (24 timer) i forveien. Er du sent ute, kan du ringe oss - det kan alltids være at vi klarer å hjelpe deg allikevel.

 

6. Kan jeg bestille fra flere forskjellige restauranter?

Ja, du kan bestille fra flere restauranter i én bestilling. I disse tilfellenes må du beregne noe lenger leveringstid, og det koster kr. 99,- pr. ekstra restaurant. Vi anbefaler å bestille fra maks  tre ulike restauranter i én bestilling - ellers kan vi ikke garantere at maten er varm eller med tilfredsstillende kvalitet ved leveranse.

 

7. Hva gjør jeg hvis jeg har allergi eller intoleranse mot enkelte ingredienser?

Menyene våre er alle hentet fra våre samarbeidende restauranters meny. Det er restaurantens ansvar å gi nøyaktig og korrekt informasjon. Hvis du er i tvil eller bare ønsker å sjekke, ikke nøl med å ringe vår kundeservice på 2221 9050.

Hvis du har noen allergier eller diettbehov, skriv det i kommentarfeltet; så informerer vi restauranten.

 

8. Forsinket levering?

Vi gjør alt vi kan for å levere maten til deg i løpet av en time, men noen ganger blir det dessverre forsinkelser. Dette kan skyldes at det er mye å gjøre på restauranten eller at det er trafikkproblemer. Vi vil så godt det lar seg gjøre informere deg om forsinkelser ved bestilling eller underveis.

Hvis du lurer på status på din bestilling, ring oss på 2221 9050 eller send en e-post til firmapost@roomservice.no.

 

9. Mangler ved bestillingen din?

Hvis noe mangler, sjekk hva som står i bekreftelsen vi har sendt deg. Noen ganger blir enkelte retter pakket sammen i én «porsjon»/ett brett. Ta kontakt med oss ved eventuelle mangler.

 

10. Misfornøyd med maten du har mottatt?

Hvis du har klager på maten du har fått levert, ta kontakt med oss på telefon eller pr e-post. Det er fint med skriftlige tilbakemeldinger, da er det enklere for oss å formidle klagene til restaurantene og dermed også lettere å utbedre klagen og dessuten forbedre våre leveranser til neste gang.